Návod ako postupovať pri reklamácii:

 

V prípade reklamácie je potrebné zaslať v čo v najkratšom čase tovar s reklamovanou závadou na adresu Ing. František Talarovič, 17. novembra 619/72, 083 01 Sabinov. Na reklamáciu máte to zákona 24 mesiacov od kúpy tovaru.

Balík musí byť riadne zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry ktorú ste obdržali emailom, popis závad( reklamačný formulár )a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail). Tovar nám odošlite doporučene Slovenskou poštou ako doporučený list ( najlacnejšia variácia ).

 

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Prepravné a iné poplatky nevraciame.

 

Reklamačný formulár si stiahnite TU

Pozor!! Doklad o kúpe ( faktúra ) nutnosť. 

 

 

T