×
právne Informácie

Keď navštívite ktorúkoľvek webovú stránku, môže ukladať alebo načítať informácie vo vašom prehliadači, väčšinou vo forme cookies. Tieto informácie, ktoré sa môžu týkať vás, vašich preferencií alebo vášho internetového zariadenia (počítača, tabletu alebo mobilného telefónu), sa väčšinou používajú na to, aby pracovisko fungovalo tak, ako ste očakávali. Viac informácií o tom, ako používame súbory cookie na týchto stránkach a zabrániť nastaveniu nepodstatných súborov cookie, môžete získať kliknutím na nižšie uvedené položky. Avšak ak to urobíte, môže to mať vplyv na vaše skúsenosti s webom a službami, ktoré sme schopní ponúknuť.

Návod ako postupovať pri reklamácii:

 

V prípade reklamácie je potrebné zaslať v čo v najkratšom čase tovar s reklamovanou závadou na adresu Eli - oblečenie Kurimka 12, 09016 Cernina. Na reklamáciu máte to zákona 24 mesiacov od kúpy tovaru.

Balík musí byť riadne zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry ktorú ste obdržali emailom, popis závad( reklamačný formulár )a kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail). Tovar nám odošlite doporučene Slovenskou poštou ako doporučený list ( najlacnejšia variácia ).

 

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Prepravné a iné poplatky nevraciame.

 

Reklamačný formulár si stiahnite TU

Pozor!! Doklad o kúpe ( faktúra ) nutnosť.